Marketglory

Jak na początek gra wydaje się skomplikowana. i rzeczywiście ma dosyć dużo możliwości działania. Na początek nie zdziałamy za dużo jeśli nie chcemy inwestować pieniędzy w grę, możemy podjąć pracę (1raz na24h) i możemy poćwiczyć walkę z trenerem (10razy na 24h) za co dostaniemy już parę groszy. Pracując trzy dni pod rząd dostaniemy dodatkowy rządowy bonus za pracę.

Jest kilka istotnych statystyk od których zależy ile zarabiamy za wykonaną pracę, czy ile dostaniemy za walkę. Są to nasze osobiste statystyki jakie posiadamy oraz bonus od rządu w danym państwie.

Nasze statystyki możemy modyfikować na różne sposoby


Energy - energia jaką posiadamy wartość minimalna 1 max 100. Od wysokości energi zależy ile dostaniemy z bonusu za walkę, im więcej mamy energii tym więcej dostaniemy kasy (1 energii to 1% bonusu za walkę). Ma pośredni wpływ na productivity. Energia maleje z czasem 5% na godzinę, 10% po każdej walce i 50% po pracy.


Zwiększanie energii:

Gazety - w zakładce Home czytamy gazetę, która daje nam 0,3 energy. Max 10 gazet dziennie, bo następna nie zwiększy nam już energi

Kawa - kupujemy w Market są 3 rodzaje kawy:
Low quality daje nam 1 energii
Normal quality daje nam 3 energii
High quality daje nam 5 energii
Kawę możemy pić bez ograniczeń, w zakładce My Inventory, Food naciskamy Enjoy a coffee.

Food - jedzenie jest dostępne w market cuisine products, jedzenie kupujemy, ale spożywać będziemy automatycznie o wyznaczonych godzinach 03:15, 09:15, 15:15, 21:15. Jedzenie dzieli się na trzy rodzaje jakości jak kawa.

Milk - mleko, dostępne w market. Trzy rodzaje jakości jak kawa, Można spożyć jeden raz na 24h.

Wine - wino, dostępne w market. Daje nam do 25 energii. Można spożyć jeden raz na 24h.



Experience - doświadczenie, zwiększa się po każdej pracy o 0,7. Pośrednio ma wpływ na productivity. W inny sposób można zwiększać tylko przez dokupienie sobie experience.



Knowledge - Wiedza, którą możemy zdobywać z dostępnych w market książkach, osobiście odradzam zwiększania tej statystyki na początek (wysokie ceny książek), knowledge maleje z czasem o 0,2 dziennie. Dostępne są w market books:
Low quality zwiększa knowledge o 1,
Normal quality zwiększa knowledge o 3,
High quality zwiększa knowledge o 5.

Productivity - statystyka bardzo ważna w pracy oraz przy bonusie za pracę wyliczany jest z wzoru

Nasze wynagrodzenie za pracę zależy od naszego productivity oraz stawki za pracę (Wage).

 
Wybrane bonusy, w grze znajdziemy je w zakładce Home. Bonusy mówią nam za co ile dostaniemy kasy.

Fight - określa nam maksymalną wypłatę bonusu za odbytą walkę, a wysokość jaką nam wypłacą zależy tylko od ilości energii jaką mamy.
Work - jest to bonus za ciągłą pracę 3 dni w jednym ciągu, dzień po dniu, wysokość bonusu jak dostaniemy zależy  od wartości naszego productivity.
Arena - bonus za walkę na arenie, wysokość naszej wypłaty zależy od naszego stopnia na arenie.


Później można walczyć na arenie lub posiadać również własny interes.

Walka na arenie jest ciekawym wyjściem, ale trzeba pilnować kilku istotnych elementów. Walkę na arenie zaczynasz jako Cyvil i musisz odbyć co najmniej 5 wygranych walk po których awansujesz na stopień Novice (1) który mieści się w punktach areny pomiędzy 5 a 18 i możesz być jeden raz na dobę atakowany przez innych graczy (po przegranej tracisz 1 punkt areny na tym poziomie), poziom ten daje ci już prawo do bonusu arenowego od rządu, jednak kilka rzeczy musi być spełnionych:

musisz posiadać broń w swoim ekwipunku
musisz posiadać armor w swoim ekwipunku
musisz posiadać co najmniej 5 pkt energii  momencie naliczania arena bonusu, tj o godzinie 00:00 czasu serwera

Istotną informacją są również pewne drobnostki, o których często początkujący gracze nie pamiętają albo nie wiedzą.
Przeciwnika na arenie należy wybrać słabszego :) i możemy atakować tylko tych, którzy nie byli atakowani jeszcze w danym dniu. Możemy również atakować trainera na którym możemy podbić sobie parę punktów.

Broń i armor ma swoje ograniczenie co do ilości użyć w walce, ilość użycia w walce określa ich poziom jakości, im lepsze bronie i armor tym więcej walk można nimi odbyć. Są trzy poziomy jakości:

Low quality - najtańsze, 5 walk,
Normal quality - średnia cena, 15 walk,
High quality - najdroższe, ale można walczyć 25 walk.

Użycie broni i armoru w walce jest liczone nie tylko wtedy kiedy my atakujemy na arenie, ale także wtedy kiedy jesteśmy atakowani. Ponieważ na arenie my możemy atakować innych, to również inni mogą atakować nas :) , a ilość ataków skierowanych w naszą postać jest ograniczona wysokością naszego poziomu na arenie, ilość ataków na nas rośnie wraz z naszym poziomem.

Po przegranej walce tracimy punkty areny, dlatego należy uważać z ilością punktów areny w momencie naliczania bonusu, najlepiej mieć co najmniej jeden punkt więcej niż dolny limit danego poziomu







Join fahamore's empire





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz